Pagina's

dinsdag 14 april 2015

Mijn favoriete parodies

Je kent ze wel. Die filmpjes die heel erg lijken op een bekende muziek clip maar net ietsjes anders zijn. Vaak zijn alle slechte en grappige dingen extra naar voren gehaald of er wordt een hele andere tekst op gemaakt. Een parodie heet zo'n filmpje. Ik vind dit zelf hele leuke filmpjes en kijk ze ook graag. Mijn favoriete kanalen zijn: Ponkers, Bart Baker en Barely Political. Vooral Ponkers vind ik erg leuk omdat dat een Nederlands kanaal is en het meestal Nederlandse liedjes zijn die ze veranderen. Ik wil jullie graag mijn 6 favorieten aan jullie laten zien. Van elk kanaal de 2 beste video's.

De eerste 2 zijn van Bart Baker.
De eerste is: Elastic Heart - Sia.


En als tweede: Hello Kitty - Avril lavinge.

Dit zijn de beste 2 van Barely Political.
Als eerste: Timber - Pitbull ft. Ke$ha.

En als tweede: We Can't Stop - Miley Cyrus.


Hier komen de 2 beste van het Ponkers kanaal:
Als eerste: Dare La La La - Shakira.

En als tweede: Bad - B-Brave.

Wat vinden jullie van parodies? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten