Pagina's

donderdag 5 maart 2015

Wie is de mol?



De vraag die mij al weken bezig houd. Wie is de mol? Ik kijk dit programma al jaren samen met mijn moeder en elk jaar weer is het een mysterie. En dit jaar vond ik het wel erg moeilijk zeg ik eerlijk. Ik heb meerdere mollen gehad. Ik heb ook meegedaan met de app maar vorige week is mijn mol eruit gegaan en ik had alles op die persoon ingezet en kan nu dus niet meer winnen helaas. Maar dat risico is er altijd natuurlijk.

Ik weet natuurlijk niet of iedereen al alles gezien heeft dus lees niet verder als je nog de aflevering moet kijken van vorige week.

Mijn mol was Chris Zegers. Van begin af aan vond ik hem verdacht. Hij was of een goede speler of een goede mol, nou het eerste is gebleken want hij ging afgelopen week naar huis helaas. Ik vond hem vooral verdacht nadat ze bij een opdracht ervoor moesten zorgen dat er gestemd werd op de mol. En Chris was daar zo goed in en won dan ook overduidelijk. Maar dat hij niet de mol is zorgde er wel voor dat er nog €2000 in de pot ging. Die staat al zo laag. De pot is ook nog nooit zo laag geweest. De pot staat namelijk op €10.500. Het laagste bedrag hiervoor was van 3 jaar geleden en dat was toen €12.601. We kunnen wel zeggen dat de mol goed z'n werk heeft gedaan dit seizoen of dat de mol goed geholpen is.

Maar wie denken jullie dat de mol is?
Rik, Margriet of Marlijn.

Ik heb zelf heel lang op Margriet gezeten samen met Chris dan maar Chris werd voor mij verdachter. Zal zij de mol zijn? Er zijn wel aardig wat tips die naar haar leiden.

In de vorige aflevering bijvoorbeeld was de titel van de aflevering Zinloos. Bij de opdracht had Margriet 1 zin te weinig en was dus zinloos. En zo zijn er nog veel meer.

De meerderheid van Nederland denkt dat Rik het is en we zullen het vanavond weten. Ik vind hem ook wel verdacht hoor maar Marlijn en Margriet ook. Het is zo lastig.
Ik ga voor vanavond denk ik maar voor Margriet en ik zal zien of ik het goed heb of juist heel erg fout. Laat in de comments achter wie jou mol is. Ik ga er in ieder geval zeker voor zitten vanavond om half 9. En dan zullen we vast snel weten is het dan echt is en wie z'n werk als mol erg goed heeft gedaan.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten