Pagina's

dinsdag 31 maart 2015

Squat challenge

Wie doet er mee!? Een maand lang squats doen. Met als doel een mooi achterwerk. Op facebook zag ik het voorbij komen. de 30 days squat challenge. Ik wil het wel gaan proberen en wie weet krijg je wel resultaat. Het is de bedoeling dat we 1 april starten (morgen dus). En nee het is geen 1 april grap.
Als je verder leest zul je de kalander zien met het aantal squats per dag.




Dat is hem. Zoals je kan zien wordt het rustig opgebouwd en ik weet ook dat je het hele lichaam moet trainen wil je echt effect zien. Maar ach beter iets bewegen dan niks toch? Je kan het ook met gewichten doen als je het wat zwaarder wilt hebben. Ik heb zelf geen gewichten dus ik doe het niet. Er zitten ook aardig wat rustdagen tussen dus het moet toch te doen zijn? Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die het wat lijkt en zo ja laat het in de comments achter. Ik zal na de 30 dagen gaan vertellen of ik het heb volgehouden en of je iets van verschil ziet. En ook van jullie wil ik dan graag weten hoe jullie het vonden als je mee doet. Dus over een maand gaan we het zien ik ben benieuwt.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten