Pagina's

woensdag 18 maart 2015

Pretty Little Liars #BigAReveal

SPOILER ALERT!!!

Lees alleen verder als je de 5x24 van Pretty Little Liars al hebt gezien!

Ja ik heb de aflevering net gezien en ik moet zeggen hij was erg goed! Alleen heb ik weer meer vragen.


Waarom doet Tanner zo raar? En gelooft ze niemand.
Waar was Andrew? Ik vind hem echt verdacht.
Waarom reed Mike ineens weg? Hij had dat beter niet kunnen doen.
Waarom is Leslie terug? En verteld ze dingen die niet kloppen?
Verder vond ik het wel een goede aflevering en had ik wel medelijden met Toby, Waarom mag hij als agent niks doen? Omdat hij met Spencer heeft dat klopt toch niet. Dat is ook de reden waarom ik Tanner zo vaag vind. En waarom worden de meiden gelijk gearresteerd? Alison is schuldig bevonden maar de andere meiden nog niet. Ik kan niet wachten tot volgende week en wil echt die aflevering zien!

Ik heb hier al de promo van volgende week.

Dat ziet er vet uit toch! De meiden komen in een soort poppenhuis van A. Maar hoe kan dat? Ik moet wel zeggen dat dit het weer iets meer nep maakt maar ook wel weer vet. Ik denk niet dat we te weten komen wie A is maar dat we misschien een hint krijgen. En ik denk dat Mona terug komt.
Ik las ook ergens dat Tanner vermoord zou worden? Ik moet het eerst nog maar eens zien.

Wat ik ook niet raar zou vinden is dat Mona een tweelingzus blijkt te hebben ofzo? Ja in Pretty Little Liars kan alles!

Wat is jullie A theorie? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten