Pagina's

maandag 23 maart 2015

O.P.I bij de Big Bazar


Ik heb 2 dingen wat ik erg leuk vind. Dat is O.P.I nagellak en de winkel de big bazar. Bij de big bazar hebben ze regelmatig een actie met oude O.P.I nagellakjes. Nu ook weer en dan was het €12 voor 3 lakjes terwijl het normaal €14,25 per lakje is. Ik heb al heel lang een verslaving aan nagellak maar O.P.I houd ik wel het meeste van. Vroeger kocht ik ze meestal via Ebay omdat het dan al goedkoper was dan in Nederland maar zo goedkoop als bij de big bazar vind je het nergens anders.
Als je trouwens maar 1 lakje wilt kost een lakje van O.P.I bij de big bazar €4,99. Dat is dus ook al een stuk leuker dan €14,25.


Ik heb vandaag dus weer 3 lakjes gekocht bij de bug bazar en dan zijn de kleuren.
- Kermit to speak.
- Lets do anything we want!
- Gaining mole-mentum.
Toevallig zijn ook alle 3 de lakjes van de Muppets Most Wanted collectie. En ik wilde eigenlijk via Ebay een tijd geleden al wat lakjes van deze collectie kopen alleen kwamen ze toen best duur uit dus kocht ik ze niet. Deze lakjes zijn ongeveer een jaar geleden uitgekomen.

Dat is wel zo de lakjes zijn van oude collecties bij de big bazar maar het zijn gewoon goede lakjes. Ze zijn alleen blijkbaar niet genoeg verkocht en nu kan je ze voor een leuk bedrag kopen. Zeg nou eerlijk €12 voor 3 lakjes als ze een jaar oud zijn of €14,25 voor 1 lakje als hij net in de winkel ligt? Ik weet mijn keuze wel. Je moet alleen even goed zoeken naar leuke kleuren.
Ik zal aan het einde van de week ook wel even wat swatches laten zien van de lakjes. Op dit moment heb ik er al 1 opgedaan en die ziet er echt heel erg mooi uit. Ik heb nu Kermit to speak op.

Kopen jullie wel eens iets bij de big bazar? Zo ja wat dan allemaal? Laat het weten in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten