Pagina's

zondag 29 maart 2015

Music Time # 5

Ja ja het is weer zondag en dat betekend een nieuwe Music Time. Het moment waarop ik laat zien wat deze week mijn 5 favoriete muzieknummers waren. Dus kijk snel verder om er achter te komen.

Op nummer 5: Ravotten - Mr. Polska ft. Ronnie Flex.
Ik ben niet altijd helemaal dol op rap muziek. Ik vind het leuk of totaal niet en dit nummer vind ik wel leuk. Ik vind dat Ronnie Flex ook wel een lekkere stem heeft. En in dit nummer zit een lekkere beat.
Op nummer 4: If We Ever Meet Again - Timbaland ft. Katy Perry.
Ik vind het een leuk nummer meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Het einde vind ik persoonlijk wel weer iets minder.
Op nummer 3: Boom Clap - Charli XCX.
Het is het liedje van The Fault in Our Stars. Dat is natuurlijk al een hele mooie film maar ook dit liedje is erg mooi. In de winkel komt hij vaak voorbij en het blijft zelfs dan nog een leuk nummer.
Op nummer 2: I Really Like You - Carly Rae Jepsen.
Ik vind dat zij echt een geweldige stem heeft! Call me maybe blijft ook top. Maar dit nummer kan ik ook vaak luisteren zonder er genoeg van te krijgen.
Op nummer 1: Time of Our Lives - Pitbull ft. Ne-Yo.
Ik vind Pitbull niet altijd geweldig maar dit nummer vind ik erg leuk! En ja we willen allemaal de tijd van ons leven hebben toch!

Dit was het weer voor deze week. Wat waren jullie favorieten deze week? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

2 opmerkingen:

  1. Niet echt mijn smaak dit, maar wel leuke nummers! Ik heb de afgelopen week heel veel naar Apple van Cat Jahnke geluisterd. Aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okee die ken ik nog niet maar ga ik zeker snel een keer luisteren!

      Verwijderen