Pagina's

zondag 8 maart 2015

Music Time # 2

Vandaag weer een Music Time want het is alweer zondag. Het weekend is helaas alweer bijna voorbij maar voordat het zover is geniet nog even van de laatste paar vrije uurtjes. Ik heb weer 5 nummer die ik deze week het meest beluisterd heb. 

Op nummer 5 deze week: I know You - Skylar Grey
Weer een nummer van de Fifty Shades of Grey film en dat zonder de film te hebben gezien maar de tekst van het nummer raakt me en ik vind dat Skylar Grey echt een mooie stem heeft. Wel grappig trouwens dat haar achternaam wel verwijst naar de film. (funny fact).



Op nummer 4: Summer Sadness - Lana Del Rey.
Het is geen nieuw nummer maar altijd als ik deze weer hoor blijf ik hem steeds opnieuw luisteren.



Op nummer 3: Take Me To Church - Hozier.
Ik vind dit gewoon een lekker nummer met ook wel een mooie tekst maar niet heel standaard. Er zit een goede beat in en het is muziekaal gewoon top.

Op nummer 2: Bumper Cars - Alex & Sierra.
Dit liedje kon ik tot vorige week nog niet maar door 1 van de comments ben ik dit nummer gaan beluisteren en wat een mooi nummer. Ik ben ook gelijk weg van Alex & Sierra en heb ook al hun audities bekeken op youtube van X factor.

Op nummer 1: Elastic Heart - Sia ft the Weeknd & Diplo
Nog steeds in me top 5 staat Sia, ik heb dit nummer deze week heel vaak geluisterd. Dit keer laat ik het nummer horen hoe hij orgineel was voor de hunger games film. Toen was dit nummer totaal niet bekend tot hij uit kwam met de videoclip.

Dit was deze week mijn top 5. Wat vonden jullie er van? En welk nummer hebben jullie deze week veel geluisterd? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten