Pagina's

vrijdag 6 maart 2015

Movie Time # 1

Vandaag heb ik een Movie Time voor jullie. In deze post ga ik het hebben over een film die ik gezien heb en geef ik mijn mening erover. Deze keer is dat "De Toscaanse bruiloft". Ik zou deze film een tijd geleden al gaan kijken in de bioscoop maar hij draaide steeds op een rot tijd en we zijn toen naar de film "Soof" gegaan alleen daarna heb ik De Toscaanse bruiloft niet meer gezien.

Nou lag de DVD voor €4,99 bij de Trekpleister en heb ik hem dus meegenomen en heb ik hem gezellig samen met mijn moeder gekeken.

Ik kan 1 ding zeker zeggen, de film heeft me niet teleurgesteld! Ik vond hem erg leuk, wel een beetje standaard en geen hele bijzondere verhaallijn maar toch wel erg leuk. De regisseur van deze film is Johan Nijhuis. Hij is al bekend van Verliefd of Ibiza, Costa! en Volle maan.

Er zitten heel veel bekende Nederlanders in. Zoals Jan Kooijman, Lieke van Lexmond, Ruud Feltkamp, Simone Kleinsma en nog vele andere. Vooral veel bekende acteurs van GTST.

De film gaat over Sanne. Zij runt samen met haar vader en stiefmoeder een luxe bed and breakfast op een mooi landgoed in Toscane. Ze is een paar jaar geleden gescheiden en is toen bij haar vader en stiefmoeder gaan wonen maar kan nu niet de liefde vinden. Maar dan hebben ze een bruiloft voor een Nederlands stel en komt de echtscheidingsadvocaat Jeroen (Jan Kooijman) als getuigen van de bruidegom. Al snel is er iets tussen Sanne en Jeroen alleen geven ze dat niet toe en heeft Sanne een beetje een hekel aan Jeroen vanwege z'n beroep.

Zoals je al kan verwachten gaat er natuurlijk veel mis voor de bruiloft. Zo geeft de bruid Lisa (Lieke van Lexmond) toe dat ze met Jeroen is vreemdgegaan (de beste vriend van de bruidegom).
Maar ze zetten zich eroverheen en gaan toch trouwen. En daarna gaat iedereen weer naar huis en gaan Sanne en Jeroen beide weer hun eigen weg.

Met de vader van Sanne gaat het niet zo goed, hij heeft het aan z'n hart. Hij moet geopereerd worden maar heeft er eigen spijt van dat hij z'n vriendin (Simone Kleinsma) nooit ten huwelijk heeft gevraagd. Dus doet hij het alsnog ze trouwen maar vlak daarna overlijd de vader van Sanne.
Zij begint een relatie met een Italiaan. Jeroen heeft spijt dat hij niet voor haar is gegaan en rijdt naar Toscane. Daar aangekomen ziet hij haar met haar nieuwe vriend en geeft hij het op.

Die zomer komt hij terug naar Toscane om te gaan trouwen met de zus van de Lisa. Sanne heeft het er moeilijk mee en merkt dat ze meer voor Jeroen voelt dan ze dacht. Jeroen en Dominique trouwen maar vlak daarna gaat alles mis. Jeroen en Sanne geven dan eindelijk toe aan hun gevoelens. Jeroen en Dominique waren alleen nog niet officieel getrouwd de burgemeester heeft nooit getekend.

De film eindigt met de bruiloft van Sanne en Jeroen en zo is iedereen weer gelukkig.
Wat ik al eerder zei is de verhaallijn erg voorspelbaar maar er zit veel humor in de film, Ik heb deze film met veel plezier gekeken.
Hebben jullie de film al gezien? En zo ja wat vonden jullie ervan? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten