Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Challenge to myself # 1

Heei allemaal vorige week maandag ben ik begonnen met een challenge aan mezelf. Ik ga jullie vertellen hoe het tot nu toe gaat, nog niet echt geweldig.

Ik probeer het maar er zitten echt slechte dagen bij. Neem gister bijvoorbeeld. Ik was gisteren vrij en dacht ik drink vandaag alleen maar thee maar in plaats daarvan heb ik bijna heel de dag alleen maar cola gedronken... Oeps.

Er zitten ook goede dagen tussen hoor en ik start nu echt elke ochtend met een glas water in plaats van sap of iets anders. En ik merk dat dat ook erg goed is voor mijn maag.
Wat ik ook meer wil doen is wat meer bewegen en dan om te beginnen gewoon  met oefeningen in huis. Er zijn genoeg dingen te doen en neem Youtube bijvoorbeeld. Ik vind vooral Blogilates erg leuk. Zij is ook zo lekker vrolijk en energiek.

Nu ik dit aan het typen ben drink ik trouwens een beker thee. Ja het lukt me ook wel maar ik moet mezelf en toe dwingen en dat is het moeilijke tot nu toe nog.

Ik heb geen einddatum aan me challenge gegeven omdat ik dit eigenlijk gewoon voor altijd wil veranderen en ook vooral wat af wil vallen voor de temperaturen echt gaan stijgen. Wat ook erg lastig is trouwens want naast mijn werk zit de Mcdonalds.. Geloof me dat helpt echt niet. Zeker niet als een collega eten haalt bij de Mcdonalds want dan ruikt heel de kantine er naar. Zit je dan met je boterham... Ik moet gewoon denken aan alle slechte stoffen die in die hamburgers zitten. Misschien helpt dat.

Maar ik moet gewoon sterk zijn en ik ga echt me best doen! Als jullie nog tips hebben laat het achter in de comments misschien kan ik er iets mee. Binnenkort zal ik weer een update geven over hoe het ervoor staat.

xxx Laura

2 opmerkingen:

  1. Hallo!

    Goed dat je dit probeert!
    Ik ben zelf ook bezig en zorg gewoon dat er alleen maar water in huis is!
    Water met fruit erin bijvoorbeeld citroen, kan helpen om het lekkerder te maken!

    Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen