Pagina's

donderdag 26 maart 2015

Bol.com Bulk dagen.

Goedendag allemaal ik wilde jullie even een tip geven. Zoals jullie weten hou ik van het spel de Sims. Ik wilde al een tijdje de Sims 4 gaan kopen. En ja hij koste best wel geld gemiddeld €55. Nu heeft Bol.com de Bulk 10 daagse. En wat hebben ze nou voor leuke actie.. De sims 4 voor maar €39! Kijk dat scheelt even €20. Ik heb hem zaterdag al besteld want 20 maart is de actie van start gegaan maar het duurt nog tot 30 maart dus wie weet als jij het spel nou ook al een tijdje wil is dit misschien wel je kans. Ik heb hem ook al even gespeeld en vind hem erg leuk. In ieder geval een stuk leuker dan de Sims 3 maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn tip hebben. Binnenkort ga ik ook nog een review schrijven over de Sims 4 als ik het wat vaker gespeeld heb.

Oeps er is iets veranderd!


Sorry, ik moet even vertellen dat het spel ineens duurder is geworden.. Erg vaag hij is nu €39,99. nog steeds goedkoper dan de meeste winkels maar wel raar dat hij nu €5 duurder is. Ik heb het ook gecontroleerd maar ik heb echt €35 betaald. Kijk maar.

Mijn excuses dus dat ik jullie eerst enthousiast maak terwijl het niet meer helemaal klopt maar wel erg raar van bol.com

xxx Laura

2 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ik ben een echte simsspeler en ben benieuwd wat jij van sims 4 vind!
    Bol.com is wel vaker niet zo betrouwbaar heb ik zelf gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt bol.com is vaak ook veel duurder dan de winkels. Kwa boeken en films zeker!

      Verwijderen